Ingen fälttävlan för oss

Tyvärr blev det ingen fälttävlan för mig igår. Kimbi hade tråkigt nog blivit förkyld och jag kände att det inte var läge att starta då. Otroligt tråkigt med tanke på att jag sett fram emot detta i fyra månader och Kimbi har varit så himla fin nu ett tag. Vi får avvakta istället och satsa på andra tävlingar. Om ett par veckor är det fälttävlan i Kinda och jag hoppas på bättre tur den gången.

Nu får alltså Kimbi ta det lugnt ett par dagar så hon hinner repa sig från sin förkylning. Lite skönt för mig att få ett litet break, men jag är ändå peppar på att träna vidare inför nästa tävling. Jag hoppas att jag och Kimbi kommer fortsätta utvecklas så att vi kanske är ännu bättre på nästa tävling än vad vi skulle varit om vi startat igår.



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: