Uppladdning

Idag är det full uppladdning inför morgondagens fälttävlan som gäller. För tillfället snöar det ute vilket gör att det känns väldigt opeppande, men det är bara att bita ihop. Imorgon skulle det förhoppningsvis bli lite bättre väder så vi kanske slipper få en upprepning av senaste tävlingsdagen.

Idag hade jag tänkt att ta ett kortare dressyrpass inför imorgon och bara checka av Kimbi så att hon är lösgjord och så. Sedan ska hon tvättas och knoppas så att hon är i stort sett klar imorgon bitti. Jag har starttid redan 09.21 så det blir tidig uppstigning för oss.

Sedan ska jag packa det mesta inför imorgon. Det är ju tre grenar att hålla koll på så det är mycket som ska med. Mitt i allt detta ska jag dessutom hinna med att åka till Mantorp på banvisning klockan 18. Viweka ska med dit och sen hjälpa mig lite i stallet efteråt så det ska nog gå bra :).

Jag är väldigt spänd inför morgondagen. Ska bli så himla kul :)



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: