Dålig uppdate

Dålig uppdatering sista dagarna. Jag har inte riktigt varit på humör, samtidigt som det känns som mitt liv går i ett. Jag läser sista året till Miljövetare på Linköpings universitet och just nu håller jag på och läser min sista fördjupningskurs. Början av nästa år ska jag ut på praktik och sen ska det skrivas c-uppsats nästan resten av terminen. Sen är jag klar! Ska bli så skönt, men som sagt är det rätt mycket att göra.

Kimbi och jag kämpar på med intervaller i snön. Tyvärr var jag dum nog att sko utan snösulor sist. Dessutom lyckas jag inte få i brodd i tåbroddhålen, så vi försöker hålla oss där det inte blir så halt. Det är ett par veckor kvar nu, men efter nyår är det tänkt att jag ska kunna rida som vanligt. Ska bli skönt. Till och med Kimbi börjar tröttna på att endast galopperna nu. Kan förvisso förstå henne eftersom det blir så himla jobbigt i all snö.



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: