Snöpulsning

Som många märkt har det ju kommit en hel del snö senaste dagarna. Igår var ja och Sofia ute och intervalltränade i snön. Red på ett helt perfekt fält med orörd snö. Fick bli lite kortare intervaller på grund av all snö. Det tog på krafterna hos hästarna, efter någon minuts galopp kände man mjölksyran i benen på dem, men Kimbi skötte sig väldigt bra, men var väldigt trött sista två intervallerna.

Idag är det vilodag så jag var bara i stallet och mockade förut. Hade med mig min hund som var helt salig i snön. Man märkte absolut inte att hon blir 8 om en månad. Söthund!



Linn Delwer

Hej du! Var med och ställ frågor i min frågestund! De 5 första som skriver flest frågor får en länkning i 2 hela inlägg och i videon jag svarar på alla frågorna! Men den personen som skriver mera än 50 frågor blir länkad i 5 hela inlägg+videon! Hoppas att du blir den personen!

http://linndelwer.blogg.se/2012/december/fragestund-lets-go.html#comment

//kram Linn! <3

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: