Snöstorm

Idag har det snöat väldigt mycket hela dagen. Tog mig med nöd och näppe till skolan. Sedan skulle jag till stallet och det var ännu värre. Bilen slirade över vägarna som var igendrivade och det kändes många gånger som min sista stund var kommen. Övervägde flera gånger att stanna och gå resten, men det kändes inte vidare lockande att gå den sträckan i detta oväder.

Jag tog mig i alla fall dit utan att köra i diket. Ingen ridning idag, men imorgon hoppas jag på lite lättare snöfall så att jag och Sofia kan ge oss ut och intervallträna i nysnön. Perfekt med snö, då är det mjukt överallt igen :). Nu skulle det vara perfekt om det slutade snöa snart och sen höll sig på ett par minus. Så skulle jag vilja ha hela vintern. Det är så härligt att rida när det är snö ute, och inte blötsnö då förstås. Nu har jag precis kommit hem från simhallen. Simmade 1 km, så jag känner mig duktig och ska krypa ned i soffan och spela Tv-spel med min underbara sambo.



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: