Härlig vinterdag

Idag har det varit en sådär riktigt perfekt vinterdag, då allt man vill göra är att ta en härlig galopp på ett snötäckt fält. Det har varit strålande sol, ett par cm nysnö och någon minusgrad.

Tyvärr har inte jag kunnat ta någon galopp i solen. Istället har jag suttit inne och pluggat i 5 timmar, och inte ens varit i stallet ön. Jag har insläppet i stallet så jag ska strax åka upp dit och göra i ordning och ta in Kimbi och de andra hästarna. Jag har inte alls lust med det men jag får se det positivt. Ikväll är det sista passet i det här stallet innan jag flyttar. I nya stallet ingår alla pass men man får ta pass om man har tid och lust. Det ska bli skönt att slippa känna sig tvingad att ta pass. Det tar ändå en hel del tid. I nuvarande stallet har vi täckesbyte också och det är otroligt omständigt vissa gånger.

Ikväll ska jag och min älskade prins äta räkor :). Då har jag något att se fram emot när jag är i stallet!



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: