Jobbigt just nu

Just nu är det väldigt jobbigt i skolan och mitt liv. Jag känner för första gången på väldigt länge att jag inte riktigt orkar. Det tar även emot att åka till stallet, trots att jag vet att det är otroligt skönt när jag väl är där.

Det är så skönt att kunna fokusera tankarna på något annat än allt det jobbiga. Att vara hos Kimbi får mig att tänka bortom allt det där. Idag hade jag inte tänkt att rida just av den anledningen att allt känns så jobbigt. Jag blev dock meddragen på en skrittur barbacka och det var faktiskt väldigt skönt trots allt. Kimbi var lite tittig på saker och ting men jag tycker om henne i alla fall.

Imorgon slutar jag tidigt så då ska jag passa på att rida i ljuset för första gången denna veckan. Det ska bli så skönt!



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: