Lördag och stallgöra

Idag blev det en lite längre stalldag än vanligt. Kimbi bytte nämligen box i stallet för ett tag sedan och jag har varit lite seg med att mocka ur den gamla boxen. Det var först idag som jag tog mig an detta. Det gick väldigt snabbt när jag väl började så jag var nästan lite irriterad över att jag dragit ut på det.

När jag var klar med stallgörat tog jag och Kimbi en lite längre skrittur med en annan tjej från stallet. Hon red på min vän viwekas häst eftersom hon lägligt nog dragit iväg på semester. Jag ska ta hand om hennes häst Figaro på tisdag.

Kimbi skötte sig i varje fall väldigt bra. Jag börjar dock bli trött på att det är hårt och guppigt överallt så man näst intill bara kan skritta. Jag längtar efter en härlig galopp i full fart!



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: