Första uteritten

Idag har jag och Kimbi varit ute på en lång skogstur tillsammans med två andra tjejer i nya stallet. Ridvägarna blev jag både positivt och negativt inställd till. Det var en hel del grusvägar vilket jag är tämligen skeptisk över, då jag är så rädd om Kimbis ben. De andra ridvägarna var dock väldigt fina. Det var fina skogsvägar, stigar och gamla järnvägsvallar. Inte helt fel med andra ord.

Kimbi var väldigt pigg, men det är väl inte så konstigt när hon först vilade två dagar och sen bara skrittades igår. Annars var hon väldigt fin och skötte sig bra. På slutet fick hon sträcka ut i galopp på järnvägsvallen. Imorgon blir det nog ett pass på banan för min lilla flicka. Eventuellt får jag sällskap av Viweka också, och det är ju inte helt fel :).



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: