Torsdag

Hoppträningen i tisdags gick hur bra som helst. Kimbi var helt underbar! Hon var förvisso väldigt pigg men vi hade en väldigt bra rytm och fick otroligt fina språng. På flutet kunde vi höja upp till 110 utan att det påverkade oss nämnvärt och vi fick en hel del fina språng på den höjden. Det känns som en start i 110 inte är jättelångt borta, men vi måste upp och träna på de höjderna lite mer innan det är dags.

Igår blev det ingen ridning för min del. Det var supertråkigt väder med spöregn så jag passade på att hänga med min klasskompis till Sharpman istället. Blev inte jättemycket shopping för min del då jag inte riktigt har den ekonomin men jag passade i alla fall på att köpa ett par nya sporrar. Kimbi får lite skav av mina andra så jag hoppas att dessa ska bli bättre. De är hejgjutna istället för de tidigare som hade en skarv mitt på kulan. Jag antog att det var den skarven som gjorde det vasst och att det var det som bildade skav. Vi får väl se om dessa sporrar är bättre.



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: