Lite nyinköpt

Nu när det är dags att sätta igång Kimbi så kommer det också bli dags att börja använda lite nya saker som jag hunnit köpa under tiden som Kimbi har vilat. Det är både till mig och till Kimbi.

För min del så gäller det ett par nya ridstövlar. Det är ett par från mountain horse och de känns väldigt bra att gå i hitills. Jag hoppas att de ska kännas bra att rida i också. Det är mina första stövlar på ungefär 10 år. Ridit i chaps sedan dess och har inte hittat några stövlar som passat mina vader, men till sist så. Det är dessutom en födelsedagspresent från mamma och min fina pojkvän.

Till Kimbi har jag införskaffat ett nytt dressyrträns då det nuvarande börjar bli väldigt slitet. Det är nääästan för litet men jag hoppas verkligen på att det ska fungera, för det är väldigt snyggt. Det är från hööks och har både lack och pärlor. Som en tjej i stallet sa "både porrigt och tjejigt". Hon kommer vara urläcker :).



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: