Drömoutfit

Jag har en liten drömoutfit till Kimbi på terrängbanan. Än så länge känns en fälttävlansstart ganska långt borta för mig och Kimbi, men till slutet av sommaren hoppas jag på att kunna vara tillbaka i startfållan och kunna flyga över hinder ute på stora fält i full fart. Fatta vad snygg Kimbi skulle vara i den här turkosa färgen? Jag har haft lite svårt att ha denna typ av färg på Kimbi då hon ser rätt maskulin ut när hon är så stor, men nu börjar jag inse att hon trots allt är väldigt snygg i sådan färg, och då borde jag väl ha det? Jag tror hon skulle kunna bli riktigt snygg. Kanske ska köpa det åt mig själv när jag lyckats lämna in C-uppsatsen : ). Det är väl det minsta jag är värd?


Paulina

Fin blogg! :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: