Kväll i stallet

Idag var jag väldigt sen i stallet. Jag sitter som sagt otroligt mycket med min c-uppsats just nu, och har inte riktigt tid för så mycket annat. Det känns ganska jobbigt att jag försummat Kimbi lite sista tiden. Jag hoppas att det ska bli ändring på det nu dock. Men kvällen i stallet var riktigt mysig.

Jag började med att ge alla hästar hö. Kimbi fick stå lös i gången och äta. Så himla mysigt att höra hästarna äta under tiden som jag mockade. Inte nog med det, jag hade Håkan Hellströms nya album i lurarna. Under en otroligt vacker låt fick jag till och med rysningar förser kändes så härligt och mysigt att stå där. <3



Thea

Fin blogg du har!
Kolla gärna in på min blogg :)
//Thea

Sanna

Fin blogg, och det låter som du har haft en väldigt trevlig dag istallet då :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: