Rea på Hööks

Igår var jag iväg en sväng på hööks som sagt för att köpa nya bakbensskydd till Kimbi. Lämpligt nog började även deras rea igår så jag gjorde lite fynd, eftersom allt jag köpte kostade hälften mot vad de gjort tidigare.

Dels så blev det ett par bakbensskydd som det var halva priset på, så jag betalade ungefär 200 kr för dem. De satt väldigt bra under hoppningen också så de känner jag mig nöjd med.

Sedan så blev det ett lila schabrak som jag spanat på ett tag. Färgen passade Kimbi jättefint. Ska försöka få ett kort på det någon dag. Schabraket kostade typ 120 kr.

Sist men inte minst blev det ett nytt fleecetäcke. Det har jag också varit sugen på rätt länge, men varit för snål för att köpa det, men nu när det kostade hälften mot innan så slog jag till. Jag hade tur som lyckades ta det sista täcket och de sista skydden också. Täcket kostade typ 250 kr tror jag.



Sandra

Fina saker, har oxå spanat in täcket, men har några redan så får nog avstå denna gång. :/

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: