Hästfri helg

Det har varit en hästfri helg för mig denna helg. I fredags fick Kimbi vila så då var jag bara i stallet och pussade lite på henne. I lördags åkte jag och min pojkvän mot Falköping med vår ragdoll Sally. Vi skulle på utställning både lördag och söndag så snälla Viweka har tagit hand om Kimbi och våra andra katter i helgen. Igår fick Kimbi gå lite dressyr på banan och idag fick hon vila för vädret var så tråkigt. Imorgon ska jag till stallet igen och rida min älskade häst. Saknar henne så fort jag inte sett henne på en dag ungefär.

Angående min helg i Falköping blev den mycket bättre än väntat. Jag skulle egentligen övernattat hos en vän till mig, men efter att jag plötsligt inte kunde sova hos henne fixade min snälla pojkvän ett hotellrum i Skövde till oss två och Sally. Sally ställdes som vuxen katt för första gången, och det gjordes med bravur! På lördagen blev det ett cert och bra kritik av domaren. Idag blev det ytterligare ett cert och jättefin kritik. Kom dessutom ett par till oss efteråt och berömde Sally. Första gången någon kommit fram så på utställning. Jättekul att höra allt beröm! Nu måste jag ställa Sally igen så vi kan få ett cert till, för då blir Sally champion. Det satsar vi på härnäst!



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: