Nya inköp

Idag var jag förbi Hööks på förmiddagen. Behövde lite till nya sadeln. Den enda dressyrgjorden jag ägde var för kort för Kimbi så igår fick jag låna Iseos gjord. Men nu har jag fixat en egen. Snäppet längre än den jag provade från Iseo dessutom, då den precis gick att få igen när Kimbi spändeut magen.

Det blev en svängd lädergjord som jag hoppas ska falla Kimbi i smaken. Dessutom köpte jag ett dressyrschabrak från Hööks limited edition. Jag ägde inte ett enda dressyrschabrak sedan innan och det ser rätt dumt ut med allround på dressyrsadel. Nu har jag åtminstone ett.

Bilder kommer när jag provat grejerna. Idag fick Kimbi vila då det började blåsa storm när jag kom till stallet. Det gjorde nog henne gott efter passet med nya sadeln :).



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: