Ännu en vecka

Måndag, och ännu en vecka ensam här hemma. Tobias åkte iväg till Trelleborg i morse. Har jag tur kommer han hem på onsdag, har jag otur så kommer han hem fredag. Det är så mentalt krävande att vara ensam hemma när man inte ens har ett jobb att gå till. Jag får ingen som helst social kontakt förutom stallet. Alltid så träffar man ju inte någon där heller eftersom stallet jag står i är ganska litet, men jag brukar försöka åka dit tider som jag vet att andra är där.

Jag ska snart åka till stallet tänkte jag. Ska rida ut en lugn runda eftersom Kimbi säkert har en del träningsvärk efter passet med Pernilla igår. Det är otroligt grått och trist ute... Det krävs inte mycket då för att man ska känna sig nere. Jag hoppas att Kimbi kan liva upp mig lite. 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: