Myshörna

Idag fick Kimbi vila. Jag hade träningsvärk och kände mig ganska nere. Det var dock så himla skönt att komma till stallet idag. Det kändes som att Kimbi förstod att jag var nere (läs, ett nervvrak). 

Jag började med att hälsa lite snabbt på henne och då tog hon direkt upp huvudet och spetsade öronen. Sen sträckte hon sig mot gallret för att nosa på mina fingrar. Sen när jag gick in i boxen så hann jag inte mer än börja klappa henne innan hon la upp huvudet på min axel och började massera mig med sin överläpp.

Innan jag åkte hem stod vi och kelade en bra stund. Hon masserandes på min axel och jag kliandes på hennes hals. Efteråt var min axel helt genomblöt. Jag är så glad att jag har min underbara häst när allt bara känns så mörkt och hemskt, och jag mår skit. Fina, kloka Kimbi <3






ANGELICA - TATUERAD HÄSTÄGARE

Åh, sånt där är så underbart. Hästar kan verkligen känna av när man mår dåligt!

Vanessa- Ponnyblogg

Så snyggt träns!!

Svar: Det är ett träns från JH collection på hööks. Och tack så mycket! :)
Martina Rylander

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: