Minisemester

Nu är jag hemma igen efter en liten minisemester skulle man kunna kalla det. Egentligen har jag varit med min sambo på en av hans jobbresor, men vi kunde ha det riktigt mysigt tillsammans tiden han inte arbetade. Dessutom var det väldigt skönt att bara komma iväg ett par nätter. Jag har inte sovit borta sedan i början av sommaren tror jag... Men nu blev det två hotellnätter tillsammans med världens finaste pojkvän <3.

Vi har tillsammans sett en hel del av Sverige de här dagarna. Vi började med att åka ned till Kristianstad i Söndags eftermiddag. Igår åkte vi vidare till Burlöv för ett snabbt besök. Därefter brev det Kungsbacka och till sist hamnade vi i Mölndal i Göteborg. Där spenderades kvällen på hotellet. Riktigt mysigt med först mat i restaurangen och sedan bubbla på hotellets relaxavdelning med utsikt från 6:e våningen. Underbart!

Idag kom vi hem och Anna tvingade med mig ut på en ridtur i snön som fallit. Spänd och ofokuserad häst i mörkret men det var skönt ändå att komma ut på en tur. Jag har ju inte ridit på 3 dagar. Imorgon blir det stallet på dagen och förhoppningsvis kan jag få Kimbi lite mer avspänd. Det var längesen jag red igenom henne ordentligt. Det var nog innan vilan... Hon behöver ett lågintensivt dressyrpass med mycket tankeövningar så hon kan bli lite trött i huvudet. Jag och Anna ska försöka ta oss iväg till ett ridhus närmsta dagarna så kanske man kan rida lite mer ordentligt.





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: