Tunga dagar

Jag har varit så trött på allt ett par dagar så jag har inte orkat rida. Dels är jag trött på att vara arbetslös och misslyckad. Jag hade nästan kunna göra vad som helst för ett riktigt jobb nu. Jag har ju jobbat lite som personlig assistent men det är två pass... Och ingenting som man kan leva på. 

Sen har Kimbi varit tråkig att rida sista dagarna. I tisdags tog det över 10 min för mig att få förbi henne vid bondgården som ligger en liten bit från stallet. Efter det var allt livsfarligt och hon kunde typ inte galoppera för att hon var så spänd. I onsdags red jag med Anna och då var Kimbi så pigg att hon inte lyssnade på mig ett ögonblick. Galopp när vi skulle trava och ville bara galoppera snabbtsnabbtsnabbt! Och avslutningsvis igår så var hon spänd och rädd. Men då får det nästan vara godkänt ändå för det spöregnade och blåste!

Jag vill bara ha lite flyt ett tag. Få ett jobb, kunna leva, må bättre...





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: