Återbesök bokat!

Nu börjar det kännas som att tiden går framåt rörande Kimbis konvalescens. Idag har jag ringt och bokat återbesök på Strömsholm. Det är fortfarande 4 veckor kvar, men med tanke på att det var 12 för (som det känns) inte så längesen, så hoppas jag på att sista månaden går ganska fort. Sedan är det bara att hoppas på att knät ser bra ut, och att min lilla prinsessa kommer bli bra.

Igår var Kimbi en liten panikslagen häst. Det var dags för Kimbis dagliga promenad. Nu går vi hela 30 minuter och då räcker inte riktigt den vägen som vi brukar gå till. Därför tänkte vi gå åt andra hållet, som tyvärr inkluderar en hage med kor. Kimbi visade tyvärr än en gång att det där med kor är verkligen hemskt. Hon fick total panik och for runt och försökte dra hem. När inte det gick struttade hon i passage runt mig och höll på att trampa ner mig flera gånger. Verkligen ren panik! Känns som det inte riktigt var superbra för hennes knä... Blir så nojig. Bara hoppas på att det inte hände något med det. I fortsättningen får vi gå dubbla rundor på den vanliga vägen istället för att komma upp i rätt tid. Jag tänker inte utsätta mig och Kimbi för kossorna igen, faktiskt. 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: