Torsdag 15 januari

Då ligger jag i sängen efter ytterligare en dag i januari 2015 avklarad. Idag blev det ingen ridning. Jag hade lite tidsbrist och hann inte rida ut, och ridbanan var för hård. Ska göra ett nytt försök imorgon tänkte jag. Om det är dåligt underlag imorgon så blir det väl i alla fall en skrittur. Hade ju hoppats på att börja galoppera Kimbi i helgen men vi får se om underlaget tillåter det. Hon verkar i alla fall ha rätt mycket överskottsenergi, för när jag hälsade på henne i hagen idag passade hon på att småstegra några gånger. När jag sedan var på väg därifrån sprang hon och "attackerade" Lali och Stella som går i lösdriften bredvid Kimbis hage. KanonkuleKimbi!

Trots utebliven ridning har jag i alla fall varit duktig med motionen. Efter en mysig lunch med Anna så var jag och Viweka ute och gick 7,5 km runt ån efter att hon slutat jobba. Sedan nu på kvällen har jag och T kört ett till pass på Ipaden med Friskis app. Denna gång var det core-inriktat och jag känner på mig att jag kommer känna av detta i rygg och mage imorgon. På söndag tänkte jag och Anna göra ett nytt försök att ta oss till Friskis för ett jympapass också. Sen ska jag försöka få med mig T ut på någon promenad eller två också innan helgen är över. Känns bra att kunna fokusera på nya rutiner och träning nu när jag ändå inte jobbar. Det får ju också dagarna att gå.




Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: