Pay and cross

I lördags var jag och Kimbi iväg på pay and cross. Hon var superduktig och tog banan som ingenting. Jag märkte redan på framridningen att hon hade full koll på vad hon skulle göra och det var i stort sätt bara att styra runt banan så fixade hon resten. Vi fick ett mycket bättre flyt än vad vi haft tidigare gånger. Vi kom fel på ett par hinder sådär men Kimbi reder ut det väldigt bra. Jag känner att jag inte behöver vara speciellt orolig inför terrängen på lördag. Kimbi kunde till och med gallopera genom vattnet utan att tveka. Det var snarare jag som tog tillbaka henne där för jag trodde att hon skulle vilja trava igenom vilket hon gjort tidigare, men icke!

Det var en tjej som jag tidigare ridit tillsammans med som var där och fotade, Ida Stark, och hon lyckades knäppa ett par fina bilder på mig och Kimbi som kommer nedan. Fina, duktiga, lilla häst!






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: