Stalltitt

Nu är jag tillbaka ifrån stalltitten. Det var ett riktigt fint stall. Luftigt, fina boxar, kaklad fin spolspilta, stor fin ridbana och en väldigt trevlig stallägare. Enligt stallägaren var det också fina ridvägar.

Jag kan inte riktigt bestämma mig om jag ska tacka ja eller inte. Det är lite närmre men det är samtidigt så att jag har en av mina närmsta vänner i mitt nuvarande stallet. Svårt detta... Jag har en karamell att suga på om man säger så, men just nu tror jag att jag kan se fler fördelar än nackdelar med stallet. Jag tror Kimbi skulle trivas som fisken i vattnet, och i slutänden är det ju trots allt hästens välbefinnande som kommer i första hand. Eller hur?

Nu väntar en potatisgratäng i ugnen och jag har redan intagit soffläge. Det kan nog bli en bra kväll :).



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: