Nervöst inför återbesök

På fredag är det dags. Då åker vi upp till Strömsholm för Kimbis återbesök. Jag börjar bli så fruktansvärt nervös. Jag hoppas så innerligt att hon ska vara bra, men samtidigt försöker jag mentalt intala mig att hon inte kommer vara det. Jag vill inte bli besviken...

Usch, det är så jobbigt. Jag har gått och varit deppig hela dagen. Det är bara så jobbigt med allting. 

Jag har tagit lite bilder på Kimbis knä under den här tiden. Det är skönt att se att det åtminstone ser bättre ut. Hon är ju lite bubblig fortfarande, men jag tror att hon kommer ha kvar det. Det är typ ärrvävnad i huden, och inte mycket att göra åt.

Dag 1 när skadan precis uppstått.

Någon vecka efter operationen. Rätt svullen och sydd med rätt många stygn.


Nästan läkt och lite mindre svullet.

Bild tagen i lördags. Exakt 12 veckor efter skadan. Det börjar se hyfsat normalt ut.


Nu återstår det bara att se hur det ser ut på insidan...


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: