Fredag 9 januari

Uteritt stod på schemat idag! Jag och Kimbi brukar vara mentalt stöd åt Pernilla och Kamante med jämna mellanrum. Kamante har en förmåga att titta på saker och då tvärvända och ibland resa sig. Men med sällskap går det oftast bra, och idag var inget undantag. Han gjorde tendenser till att vända, men Pernilla fick fram honom igen.

Kimbi var pigg som vanligt och spänner ju då gärna till. Vi travade några sträckor. Kimbi tycker dock att det är helfel att trava på sträckor där hon ALLTID fått galoppera. Det blir lite bråk, men hon får hålla sig någon vecka till innan det blir galopp. 

På eftermiddagen idag blev det dessutom en promenad på typ 5,5 km. Kändes rimligt efter att ha ätit en rätt onyttig lunch på Texas med min vän Anna. Väldigt bra initiativ från hennes sida!

Imorgon kväll har jag och Tobias blivit inbjudna till Carros examen. Hon tar examen som läkare så det ska ju självklart firas ordentligt. Det var inte meningen att vi skulle bli inbjudna först, men pga sjukdom hos några av Carros släktingar så blev vi inbjudna. Jag tror det kommer bli väldigt trevligt. Hoppas bara att jag är piggare imorgon för jag har sovit dåligt ett par nätter då Tobias suttit uppe och jobbat på nätterna. Men det får morgondagen utvisa. 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: