21 januari 2015

Idag blev det ett kort pass på banan med lilla Kombi. Hon är verkligen PIGG just nu. Men det positiva är att hon inte verkar känna av knäskadan alls. Nu har hon varit under igångsättning under ca 8 veckor. Om en månad räknar jag med att kunna rida lite mer som vanligt. Fortfarande när jag rider så kör vi mest fyrkanten. Vi har börjat lägga in någon 20-metersvolt i trav och i skritt jobbar jag lite mer, men jag är fortfarande väldigt försiktig.

Idag har det snöat hela dagen så det var perfekt att rida en stund på banan i nysnön. Kimbi gillar snön också så det blev lite småskutt i galoppen. Imorgon ska jag nog försöka rida ut, och på fredag blir det en skrittur med Pernilla och Kamante. Det blir nog trevligt!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: