Massor av snö!

Igår kom det väldigt mycket nysnö vilket gjorde underlaget väldigt fint idag. Jag, Amanda och hennes pojkvän Linus passade på att ta till vara på underlaget och ljuset och red en riktigt lång och härlig skogstur. Vi var ute i hela 1h och 45 minuter.

Kimbi tyckte det var riktigt kul vilket innebar att jag fick sitta och hålla in henne en hel del. Hon jobbar inte på så flitigt när hon blir så pigg men hon lyckades nog få ur sig en hel del energi trots allt. Hon verkade i varje fall väldigt nöjd efteråt och stod helt lugnt i stallet för första gången på länge. Blev en hel del härliga galopper vilket inte är helt fel.

Imorgon ska Kimbi och jag i iväg på hoppträning, så länge det inte blir oväder. Ska bli så himla kul och jag hoppas att st ska gå bra. Har inte alltför höga förväntningar eftersom jag förväntar mig en halvgalen häst, men det kommer bli kul i alla fall. Alltid intressant att prova en ny tränare också :).



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: