Snöööö

Snön vräker ned utanför fönstret. Det blev ingen ridning av Kimbi idag. Gick länge i skolan, vädret lockade inte och jag hängde med Sofia och kollade när hennes treåring blev hoppas för första gången. Väldigt intressant. Däremot var bilresan hem väldigt spännande i snöyran. Slutade med att vi puttrade fram i 50 km/h på motorvägen. Resan gick dock väldigt bra, däremot körde Sofia fast på stallplanen istället. Men men, vi tog oss i alla fall hem.

Nu ligger jag nedkrupen i soffan med en filt och en av våra tre katter på magen. Det är dagar som dessa jag önskar jag haft ridhus. Men alla de stall jag stått i hitills som haft ridhus har varit konstiga. Varför kan man inte få allt man önskar i ett och samma stall, utan att behöva betala en årsinkomst i stallhyra? Jaja, man kan ju drömma om att Pernilla får för sig att bygga ridhus också :). Då hade mitt nuvarande stall varit totalt perfekt.



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: