Längtar till helgen!

Just nu har jag en otrolig längtan till helgen. I helgen kommer nämligen en dag som jag väntat länge på. Jag har verkligen kämpat för detta. Det är inte många som förstår hur mycket energi jag lagt på detta och hur mycket detta betyder för mig. 

På fredag klockan 20:00 avgår vår båt från Stockholm. Resan går mot Åbo där jag och Tobias ska hämta vår nya katt. En otroligt vacker skapelse som enligt mig är perfekt, och är precis vad jag letat efter rätt länge nu. 

Hon heter Mari (smeknamn är dock inte spikat) och är en ragdoll på drygt 6 månader. Hon är tänkt att bli min nya avelshona och utställningskompis, om hon tycker det är roligt. Hon är en underbar liten blå mitted ragdoll och har världens sötaste bläs. 

Jag känner mig både gravid och nykär och det känns som om detta kommer bli otroligt bra. Hon kommer från en otroligt trevlig uppfödare som kommer och levererar henne i hamnen. Så det blir ett snabbt besök i Finland innan vi åker hemåt med vårt lilla mumintroll! Vi är tillbaka i Sverige på lördag kväll. Längtar något otroligt!


Mari som bebis <3




Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: