Tisdag 13/1

Det hade ju varit bra om vädret hade kunnat bestämma sig för om det ska vara varmt eller kallt. Just nu är det isgata överallt och det blir helt hopplöst att både rida och promenera. Tack för att jag valde 4-broddat på Kimbi denna skoning i alla fall. Då kan vi i alla fall rida dugligt även fast underlaget är kasst. Är lite sugen på att åka iväg till ridhuset och slippa tänka på underlaget faktiskt. Dock känns det lite onödigt när jag bara skrittar och travar än så länge. Men har det inte blivit bra underlag innan helgen kanske jag får ta en liten tripp bort till ridhuset ändå.

Kimbi var i alla fall väldigt fin i traven idag. Väldigt pigg som vanligt men rätt så avslappnad. I skritten var hon lite jobbig i munnen och ville inte riktigt släppa efter. Men vi hade sällskap av Carro och Ambra i början av passet så jag misstänker att Kimbi inte riktigt ville slappna av pga det. Hon har tyvärr en förmåga att spänna till lite när det är flera på banan. 

Imorgon ska jag till arbetsförmedlingen på förmiddagen. Sen behöver jag städa lite och hinna med Kimbi innan Tobias slutar vid 16. Fyller upp dagarna en del ändå trots arbetslöshet. :)


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: