Tom transport hem

Idag fick jag åka med en tom transport hem ifrån seminstationen. Liksom jag trodde så var hon i brunst denna gång. Däremot är hennes kropp fortfarande inte i synk vilket innebär att hon inte har något ägg som går att inseminera på. Dock misstänker de att hennes infektion spelar ini orsaken till osynk, så idag lämnade jag kvar henne för behandling av infektionen och spolning av livmodern. Äntligen händer det något i alla fall, även om det är en ganska obekväm resa såhär långt.
 
Kimbi verkade i alla fall vara nöjd att stanna kvar på Flemminge. Hon fick stå i en hörnbox med låga boxväggar. Hon stod och brunstade mot alla hästar som gick förbi. För mattes del känns det lite motigt att lämna kvar henne, men samtidigt är det exakt det jag vill. Det är vad jag gått och väntat på de sista veckorna nu när jag pendlat med Kimbi fram och tillbaka till stationen. Nu är det bara att sitta lugnt i båten och invänta att de hör av sig från stationen med uppdatering. Jag räknar dock att hon blir kvar där ett par dagar.
 
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: