Oväntade nyheter

Kimbi är fortsatt kvar på stationen oh jag har inte hört något. Däremot blev jag lyckligt överraskad i morse när jag loggade in på språngrulla och såg att de inseminerat Kimbi i onsdags. Det behöver ju inte betyda att det varit lyckat, men det betyder ändå att det fanns ett ägg som verkade tillräckligt lovande att inseminera på. Det gör åtminstone mig lite glad, så det inte står helt still. Jag trodde faktiskt inte att de skulle kunna seminera alls på denna brunst, så detta var inget jag hade räknat med.

Jag saknar min tjej och hoppas på att hon snart är hemma igen. Nu får jag troligen ha en hästlös helg, vilket får mig att krypa på väggarna här hemma. Jag vill gärna höra av mig till stationen och höra hur det går, men samtidigt är jag lagom svensk och inte vill störa dem i onödan. Åh, så jobbigt det är!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: