Dygn 312

Och så helt plötsligt är det bara drygt 3 veckor kvar till beräknad fölning. På torsdag kommer hovis och tar av Kimbi skorna, och hon själv går mest och lullar nu. Hon börjar bli tröttare än vanligt och vill gärna komma in på eftermiddagarna. Hon ligger dock helst inte ned i boxen har jag märkt börjat kollat henne i kameran.

Förra veckan var Kimbi orolig en av kvällarna. Hon lamslog med och rullade och krafsade och kollade mot magen. Troligen bara en förvärk. Självklart la hon sig i det hörn jag hade sämre sikt i från kameran. Dagen efter blev nojiga matte därför tvungen att köpa en ny kamera. Uppgraderade till en D-link med 180 graders vidvinkel och lite bättre kvalitet än min tidigare som också var från D-Link. Nu täcks varenda mm av boxen i kameran och matte kan vara lugnare.

Kimbi börjar släppa böckenbanden och juvren är ganska fyllda. Senaste dagarna har hon haft lite små kristaller på spenarna också. En stund kvar till fölning är det nog, men det börjar kännas väldigt verkligt. Jag börjar bli nervös och har nog mer koll på allt som kan gå fel än vad som borde gå rätt. Snart hoppas jag att få njuta av den lille på utsidan av magen! 

(null)

(null)

(null)



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: