Bebishäst

Nu har snön legat på marken i flera månader utan att se ut att ha en tanke på att försvinna. Själv önskar jag mig bara vår just nu. Det skulle förenkla ridningen något oerhört. Idag så var jag och Kimbi ute och plumsade i snön, och hon var inte alls glad i att inte få galoppera alls så mycket som hon ville. Jag har varit lite dålig på att rida i veckan så jag har endast mig själv att skylla. Men Kimbi vill inte riktigt förstå att hon inte kan köpa järnet direkt när hon vilat i flera dagar.

Hon är kul lilla Kimbi i alla fall. Härom dagen så gick det förbi en familj med två små barn vid hagen. Kimbi som älskar människor och framför allt barn var snabbt framme med sitt stora huvud och ville kela. Hon är väldigt stor men världens snällaste. Sedan så sprang barnen och då travade Kimbi på andra sidan staketet och ville vara med och leka. Hon är som en liten bebis hon. : )


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: