Äppelblommornas tid

Sommaren har kommit med stormsteg. Äntligen har alla bleka kroppar fått känna värme och solstrålar mot sin hud, och här har hästarna fått komma ut på bete, vilket de inte verkar ha ett dugg emot. Kimbi passade på att få en vårförkylning nu för några veckor sedan så det har varit lite si och så med träningen. Nu verkar hon dock äntligen vara helt okej igen så nu tänkte jag hålla igång henne ungefär en månad till innan jag ger min dam välförtjänt ledighet i en månad eller så. Det kan hon behöva efter den här våren. Hon har gått så otroligt mycket framåt, och jag känner mig så nöjd och stolt över henne.

Idag har jag anmält mig till en Pay and Jump med Kimbi i Boxholm. Jag har anmält mig till 70+80 cm, så vi får väl se hur det går. Det är första gången utomhus för iår. Andra gången utomhus för oss någonsin. Om det går hyfsat i helgen så har jag beslutat mig för att anmäla mig till första tävlingen om en månad. Det skulle vara så himla kul att kunna starta henne, men vi får väl se.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: