Jag är åtminstone lite tillbaka

Nu var det förvisso ett tag sedan jag skrev och det var också ett tag sedan jag fick tillbaka min iPhone. Dock har jag inte haft varken tid eller lust att blogga, även fast jag egentligen har 1000 saker att berätta om. Det är så himla myckt i skolan och jag är allmänt opepp. Jag vill bara hoppa över de här två sista månaderna på terminen och vakna upp när allt är klart. Tyvärr finns det ju inte några genvägar, så det är bara att bita i det sura äpplet helt enkelt.
Igår var Viweka med mig när jag red lektion för Pernilla i stallet på Kimbi. Viweka fotade under träningen som för övrigt gick sjukt bra. Kimbi har utvecklats enormt bara under den månaden som jag stått i nya stallet. Vi har ridit lektion ungefär en gång i veckan och jag har knappt hunnit rida dressyr något utöver det. Trots det är det stor skillnad sedan innan. Tänkte lägga upp ett par bilder från träningen. Alla bilder är alltså tagna av Viweka.

Jag ska försöka uppdatera om hur det gick på hopptävlingen i Kinda som var i helgen inom kort också : )


sari

Vilken otroligt fin häst asså!! :D

carin sundh

SV: Ja, visst är han. Får se hur länge till jag kan rida honom bara.. Han är en liten A-ponny och jag, över 160 lång.. Bromsar med hälarna! Men han behövs ridas också, bockar så fort man kommer upp, haha, sötnosen. ♥ Förresten, vilken superfining du har på bild där!

Mysan Carlsson

Fina bilder!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: