Skönt i stallet

Idag blev det en ganska snabb visit i stallet eftersom det är vilodag för Kimbis del. Temperaturen visade -14 grader i morse. Inte alls skönt med andra ord. Jag förväntade mig att det skulle vara väldigt kallt i stallet idag, som det brukar vara i stall vid den här temperaturen. Dock blev jag lyckligt förvånad när jag insåg att det faktiskt var riktigt skönt i stallet. Ägarna till stallet har som mål att hålla plusgrader i stallet för att undvika att vatten och uppblött foder fryser ihop, och det verkar de lyckas med hittills. luften är också väldigt bra i stallet även fast det inte är så öppet såhär års. När det är plusgrader ute står alltid dörrarna uppställda. Dessutom har tre av hästarna varsin lucka som de kan stå och kika ut igenom som är öppen vid bra väder, så det kommer in väldigt mycket luft i stallet då. Det finns ingen risk att det blir instängt. jag känner mig väldigt bortskämd. Jag stor verkligen i ett av de bästa stallen i världen!


Olivia Gustavsson

vilken fin bild :)

sv. tack!

Daniela

sv: Tack så hemskt mycket! Direkt jag såg den blev jag helt i extas, haha. "Den vill jag haa!"

ebba ~

söt häst :D

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: