Vaccination och jullov

I förrgår fick Kimbi andra sprutan på grundvaccineringen. Jag fick göra om den efter operationen för att min veterinär inte ville vaccinera en vecka innan operationen ifall hon skulle få biverkningar. Men nu är hon vaccinerad som hon ska igen och är startklar i vår.

Igår hade jag tur och en tjej i stallet fixade Kimbi åt mig. Sjukt skönt då jag haft så mycket sista tiden och jag gick länge i skolan. Men idag ska jag dit i alla fall och tänkte skritta ut en sväng om jag hinner. Har inte ridit på en vecka då jag varit lite krasslig och det blev slaskigt och Kimbi har inga snösulor än. Men idag har jag gått på jullov, så nu kommer jag få lite mer tid så nu kör jag och Kimbi igång igen.

Jag börjat få lite julstämning nu. Alla julklappar är fixade, men jag har en till julklapp kvar men den kommer nog dröja innan jag får ordning på tyvärr, men jag tror det blir bra ändå. En lite hemlig julklapp, men det blir nog bra :).



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: