Vååårkänslor!

Jag är vrålförkyld men det stoppar mig inte. Igår körde jag och Kimbi ett ordentligt pass på banan som till sist blivit ridbar och både jag och Kimbi fick en riktig genomkörning. Kimbi var väldigt pigg så jag passade på att jobba mycket med galoppen. Tämpoväxlingar, volt över bom, lite galoppombyten och förvänd galopp. Hon är ganska svag i galoppen efter den här vintern så den typen av arbete är precis vad hon behöver.

Nu skiner solen för fullt ute och det är riktigt varmt och skönt. Ska snart rulla mot stallet och ta en skogstur med mitt lilla troll. Ska bli skönt. Ikväll är det fest hos Beea och Rickard som gäller, men vi får se hur hårt ja går in. Tror jag behöver ta det lite lugnt för att bli frisk snabbt.



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: