Vilken vecka!

Oj oj oj. Det h'r har minsan inte varit någon rolig vecka. Imorgon klockan 12.00 har vi senaste inlämnige på vår synopsis till B-uppsatsen i skolan, vilket innebär att jag har suttit och jobbat med den ungefär 5 timmar om dagen sedan i måndags. Inte nog med att det är sjukt jobbigt att sitta och skriva när man inte riktigt vet vad man ska skriva, det ska dessutom skrivas på engelska. Jag är inte direkt bäst på engelska så för mig blir det rätt jobbigt. Nu har jag dock inte alls mycket kvar. Jag behöver hitta några fler vetenskapliga artiklar men i övrigt är allt klart. Bara källförteckningen som behöver kollas över lite.
Med andra ord så har Kimbi hamnat lite i andra hand den här veckan. Först fick hon stå hela helgen för att jag först var och firade min mamma i fredags, då hon fyllde 50 igår, och sedan var vi i Ullared hela lördagen och totalt slut på söndagen. Sedan har dock Kimbi fått gå i alla fall måndag och tisdag. Ganska lugna turer i skogen me det har knappt gått att göra något annat då det varit väldigt isigt. Jag hoppas dock på att hinna rida ordentligt i helgen i alla fall. Vi kan inte ligga på latsidan nu. Det är ju inte långt kvar till tävlingarna drar igång på riktigt.
I Ullared blev det såklart en hel del hästgrejer. Till mig själv köpte jag en ny tävlingströja och ett par ridbyxor. Till Kimbi/stallet blev det två schabrak (ett vitt och ett grönt), ett par turkosa benlindor, en täckgjord, pälsglans och putsservetter. Jag är helt klart nöjd!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: