Nytt stall

Då har jag äntligen bestämt mig. Jag tackade ja till stallplatsen som jag var och kollade på härom dagen. Kommer flytta dit 1 mars med Kimbi. Det verkar som ett väldigt trevligt stall så jag hoppas att vi ska trivas.

Jag hoppas verkligen att det ska bli bra detta. Jag vill hitta ett stall som både jag och Kimbi verkligen trivs i och som vi kan stå i ett bra tag framöver. Detta stall har god potential för att jag verkligen ska trivas tror jag. En väldigt trevlig stallägare som verkar ha väldigt bra koll, fint stall som är välplanerat, fin ridbana och också (enligt stallägaren) bra ridvägar. Det ligger också åt rätt håll från mig sett och det kommer med andra ord bli mycket lättare att ta sig till stallet.

Just nu längtar jag bara till 1 mars :).

Bild på stallet kopierade från blocket, därav bristfällig kvalité. Dessutom kopierad med mobilen... Men bättre än inget :)



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: