Hopplektion ikväll

Sitter på tåget just nu på väg hem från skolan. Kom hem ett par timmar tidigare än det var tänkt från början, så jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu ett par timmar framåt. Jag ska rida hopplektion klockan 18 så jag vill inte vara i stallet för tidigt. Det lutar åt att jag åker och köper lite kattmat och sen åker hem och pluggar lite innan det är dags.

Jag hoppas att Kimbi sköter sig ikväll. Igår var hon väldigt tittig och pigg vilket gjorde vårt dressyrpass rätt ovärt då Kimbi inte alls ville slappna av. Jag hoppas att hennes överskottsenergi börjar försvinna. Det kommer bli lite jobbigt på lördag annars när det är dags för fälttävlan i Kinda. Jag vill ha en harmonisk häst då tack, som inte bara springer så fort hon kan och försöket kolla på allt annat. Vi får väl se hur det blir :).



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: