Ridning snart!

Nu när Kimbis vila snart är över pirrar det i hela min kropp och jag längtar efter att få sätta igång min fina tjej igen. Tyvärr är inte återbesöket förrän den 21:a, men eftersom Mälaren sa att det var okej att börja sätta igång henne efter 6 veckor så kommer jag snart få sätta mig upp på Kimbi. Jag har fundering på att göra det i helgen och passa på när det är ljust. Med tanke på energin som finns i Kimbi just nu känner jag att ljus är att föredra.

Härom dagen hade jag ute Kimbi en sväng på ridbanan. Körde lite ledarskapsövningar. Kimbi är lite mopsig just nu med all överskottsenergi så att när jag gjorde något som inte passade henne så sa hon ifrån. En gång ställde hon sig högt på bakbenen. Detta gör Kimbi aldrig vanligtvis så troligen är det bara energin som tar över. Tänkte trava ett par steg med henne men det var tydligen lite väl roligt så det fick vi sluta med direkt. Känns som att det kan bli väldigt intressant att sätta igång henne :).



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: