Operationen över

Nu har jag till sist ett par minuter över att skriva hur allt gått med Kimbi. Hon opererades alltså igår och allt hade gått bra. Idag hade hon opererats med laser också tydligen. Jag är inte helt 100 på vad de gjort dock. Har inte fått prata med någon veterinär under denna tiden och har därmed blivit ganska dåligt informerad.

Som det ser ut just nu så får jag hämta henne imorgon i alla fall. Jag och sambon ska försöka åka upp ganska tidigt så att vi inte blir så sena hem. När vi lämnade Kimbi var vi inte hemma förrän ca 22.30. Då blev fet bara raka vägen i säng.

Jag hoppas att det inte tillstöter något nu så jag får hämta hem min lilla älskling imorgon. Jag tycker så himla synd om henne. Hon kan ju inte förstå alls varför hon blir lämnad och "torterad" där uppe. Ska trösts henne massor när jag träffar henne.



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: