Hovslagaren

Idag har hovslagaren varit och hälsat på hos Kimbi. Det var dags för omskoning av henne. Dock valde jag att låta henne gå barfota denna skoning. Hon har inte varit barfota sedan hon var 4, men eftersom hon ska opereras kändes det onödigt att sätta på nya skor. På många kliniker tar de ändå av skorna innan en operation, då skorna medför risker vid uppvaknandet efter narkosen.

Nu är alltså Kimbi redo inför operationen på tisdag. Själv känner jag att jag bara går och väntar då jag vill ha det överstökat. Jag vill få samtalet om att allt gått bra osv. Nu är jag ju bara nervös och ritar upp en massa hemska scenarier om vad som kan hända. Men nu är det bara 5 dagar kvar tills operationsdagen. Det kommer bara svischa till, med tanke på att det är fredag imorgon.



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: