Mitt liv är galet

Just nu är mitt liv helt galet stressigt. Jag pluggar till Miljövetare och går nu mitt sista år, vilket innebär att jag i stunden sitter och skriver mitt examensarbete tillsammans med en klasskompis. Det är helt sjukt mycket att göra och tänka på, och jag håller på att stressa ihjäl mig. Jag försöker hinna med Kimbi mitt i allt detta också, men det är lättare sagt än gjort. Snart är uppsatsen dock klar, så då kommer en stor sten släppa från mig. Sedan måste jag bara se till att vi får den godkänd också så jag kan få ut min miljövetarexamen.
 
Sedan kommer nästa problem att hitta ett jobb också. Jag sitter och söker jobb nästan varje ledig stund, men än så länge har det inte resulterat i någonting. Jag hoppas att det ska ge någonting bara jag är ihärdig. Förr eller senare borde jag få ett jobb. Någonstans så tror jag mig vara smartare och mer kompetent än många, men jag får tyvärr inte riktigt chans att visa det. Men lyckas de få jobb så måste väl jag lyckas, eller?


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: