Pigg dressyrhäst (?)

För ett tag sedan hade jag Viweka med mig ut till stallet. Hon passade på att fota lite under tiden som jag red. Solen höll på att gå ned så det var inte världens bästa ljus. Kimbi var dessutom fruktansvärt pigg och jag hade inte ridit på ett tag då jag haft problem med ryggen. Kimbi gjorde sig dock lite fin på några bilder. Kimbi och jag har mycket att komma tillbaka till nu efter operationen och vintern. Än så länge har vi ridit en lektion för Pernilla, men jag skulle behöva typ 100 stycken till för att få någon ordning på mitt krutpaket. Jag ger mig dock inte utan jag ska lyckas få henne lugn och harmonisk i dressyren. Det lär väl dock ta 10 år till eller något, men det SKA gå. Jag längtar tills jag har råd med en dressyrsadel så jag kan sitta lite normalt på henne dock även med längre läder. Nu får jag lite stolsits om jag länger lädren då sadeln är väldigt anpassad för kortare läder. Den är dock grymt skön så jag undviker helst att byta ut den. 
 
 
 
 
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: