Det nalkas mot jul

Idag är det dan före dan före dopparedan!

Är det någon mer än jag som älskar julen? Tyvärr gör det gråa vädret att det är lite svårt att känns den riktiga julkänslan, men jag gör så gott det går. Idag har jag varit ute bland alla julklappsstressade människor, trots att jag är klar med alla julklappar sedan några dagar tillbaka. Sedan har jag precis kokat knäck och känner mig lite lagom mör efter den här dagen.

Var en sväng i stallet till finhästen såklart. Skulle bara mocka lite snabbt men jag fastnade i stallgången pratandes med en stallkompis och myste samtidigt med Kimbi. Då är det svårt att åka ifrån stallet... Faktiskt! Kimbi stod och sov och la upp huvudet på min axel. Det tål att sägas flera gånger att Kimbi är en riktig myshäst! Jag ser fram emot att sätta igång henne ordentligt igen efter nyår, även fast jag vet att hon kommer vara ett krutpaket då.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: