Mellandagsrea

Idag har jag och Viweka varit en sväng på Sharpman för att kolla in deras mellandagsrea. Jag hittade tyvärr ingenting till mig själv men Viweka hade riktigt flyt och hittade en kavaj som det var 70% rabatt på. Det var en riktigt snygg och bra kavaj också. Jag har en likadan fast svart, och hon kom därifrån med en blå. 

Jag kollade in en annan sak som inte var på rea. Det har kommit två nya hjälmar från John withaker och jag funderar på att köpa någon av dem. Den ena fanns på Sharpman. Den är dock snyggast i blått då det då är lite bling på den, men jag vill inte ha en blå hjälm. Den svarta är dock också snygg trots brist på bling.

Jag kollade runt lite på nätet nu ikväll och det finns en svart med bling också, men den verkar vara lite annorlunda. Jag kan inte riktigt bestämma mig för om jag gillar den eller inte.

Med bling!

Utan bling!




Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: